OBS.:

OBS.: HVIS DU KUN LÆSER EN POST I DENNE BLOG, SÅ LÆS DEN FØRSTE FRA DECEMBER 2010: "Hvad bestemmer vore politiske holdninger: Retfærdighed eller Godhed" DENNEHER ER OGSÅ HELT CENTRAL: 9. december 2010: "Hvor står DF i det politiske landskab? To dimensioner"

onsdag den 14. september 2011

Før valget

Så er vi nået frem til dagen før valget, hvor vælgerne skal træffe deres beslutning og sammensætte det nye Folketing.
Jeg har fremlagt mine grundlæggende politiske holdninger i posteringerne fra 3. og 9. december 2010. De følgende måneder har jeg gjort rede for mine synspunkter på aktuelle spørgsmål i de løbende posteringer. Jeg har herved forsøgt at give læserne – vælgerne – et dækkende billede af, hvad jeg står for, og hvad de kan forvente, hvis jeg bliver valgt.
Jeg kan derfor kun opfordre interesserede til at bladre ned igennem indholdsfortegnelsen til højre og kigge nærmere på de områder, som de finder vigtige.
Jeg håber naturligvis på, at mange vil være enige med mig og give mig deres stemme. Selvom jeg ikke skulle blive valgt, er stemmen jo ikke spildt – den vil så i stedet bidrage til at bringe en anden DF-kandidat ind i Folketinget. Under alle omstændigheder drejer det sig om landets fremtid, ikke om enkeltpersoner.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar